اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ممنوعیت ساخت‌وساز در بلوار ابوریحان/بند یک روستای رحیم‌آباد تخلیه و مرمت شود

فرماندار ابرکوه گفت: در پی تشکیل شورای هماهنگی مدیریت بحران ابرکوه مقرر شد کلیه ساخت‌وسازها در بلوار ابوریحان بیرونی تا زمان اجرای طرح مهار آب‌های سطحی ممنوع شود.

ممنوعیت ساخت‌وساز در بلوار ابوریحان/بند یک روستای رحیم‌آباد تخلیه و مرمت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی بارندگی‌های شدید در ابرکوه طی روزهای اخیر و راه افتادن سیل در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و آبگیری بندهای خاکی، شورای هماهنگی مدیریت بحران ابرکوه به منظور کنترل وضعیت و جلوگیری از حادثه و خسارت در بارندگی‌های بعدی، تشکیل جلسه داد.

محمد کاظمی نسب دراین‌باره و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد تا بند یک روستای رحیم‌آباد که آسیب‌دیده است، پس از تخلیه به‌سرعت مرمت شود.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: اداره منابع طبیعی شهرستان ابرکوه مأمور شد تا عملیات اجرایی طرح مهار سیلاب‌های غرب ابرکوه و مهردشت را آغاز کند.

کاظمی نسب همچنین از آغاز مطالعه طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار ابوریحان بیرونی خبر داد و تأکید کرد: کلیه ساخت‌وسازها در بلوار ابوریحان تا زمان اجرای طرح مهار آب‌های سطحی در این بلوار ممنوع خواهد بود.

وی بر تسریع در اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر مهردشت تأکید کرد و افزود: با توجه به آسیب‌دیدگی قسمت‌هایی از دیوارهای قلعه تاریخی رباط در زمان بارندگی و همچنین احاطه شدن این قلعه توسط سیلاب‌ها، اجرای طرح ایمن‌سازی قلعه رباط در برابر سیلاب‌های ورودی به محوطه قلعه توسط شهرداری و میراث فرهنگی به تصویب رسید.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول